Hi sukkers

welcome to Jo town

Stök Beata och Jo on tour part 3

Publicerad 2015-08-17 09:17:12 i Allmänt,

Fan va vi e bra!!! SGK är vidare till Sverige finalen i JSM efter vinst i alla tre matcher😌 vi bah e bäst😊

Fan va kul de va också, jag hade Beata som caddie och jag säger vara stackars motståndare som gick ensam med oss😂 hon måste trott att vi va helt rövkörda och på 5te hålet sa hon vart har jag kommit, är det inte slut snart😂

Älskar oss, speciellt när Beata lägger en hand på min rumpa när vi sover i samma säng😐😐😂😂 kungar e vi
När man spelar match är outfit viktigt för att psyka, därför dessa fräscha glajjor😎 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

The Jo

hey guys it's the Jo, I'm 18 år and svår. I likes party, ma bitches, träna gym och spela golf och sen mer party, samt blått

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela