Hi sukkers

welcome to Jo town

Frullster

Publicerad 2015-07-15 09:00:50 i Allmänt,

Ny dag och nya möjligheter till att bli bränd🙉 nä men idag så får jag bara steka magen pga min röda rygg😂 gör ont af men hellre räka än blek. 

Dieten här till frukost ser ut såhär. Jag brukar ju äta nyttigt hemma men på semestern e de lite omöjligt så sparar de tills ja kmr hem igen🙈

Har ätit nutella varje dag... Ibland undrar jag varför just nutella gör mig så svag. Jag gör allt för nutella typ😂 de e as gött me inlagda persikor till också😌

Ha de

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2015-07-16 14:10:40

Vet precis vad du menar med nutella! Har crusch på det också! Kram moster!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

The Jo

hey guys it's the Jo, I'm 18 år and svår. I likes party, ma bitches, träna gym och spela golf och sen mer party, samt blått

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela