Hi sukkers

welcome to Jo town

Kan du nån spanska? Ja de kan hända

Publicerad 2015-07-16 22:55:14 i Allmänt,

Hola senjoritos, idag har vi varit vid poolen och playan och ärligt så längtar jag hem nu. Har tröttnat på solen som bränt sönder min rygg så jag har fått utslag som kliar så jag vill dö lite😂 gör så jelva ont och sen har jag klivit på nåt så min fot gör ont lol😂 massa kaoz idag bre. 

Annars så har jag shoppat lite igår här. Köpte lösögonfransar och en väska och pingisbollar med pandor på som btw inte kan studsa med de va värt 12kr. Ska ju ändå inte spela pingis med dom😌😌 

Om ni inte visste de så är jag bra på att studsa studsmatta och Dehär hoppet är coolt. 

Pok

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

The Jo

hey guys it's the Jo, I'm 18 år and svår. I likes party, ma bitches, träna gym och spela golf och sen mer party, samt blått

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela