Hi sukkers

welcome to Jo town

Mama of Jo is a knug

Publicerad 2015-07-16 23:00:39 i Allmänt,

Hola suecos, idag är en mörk dag... Stök på minigolfbanan och min score på 56 gav mig en andra plats tätt bakom mamma på 52 slag😅 bra vinst under tuffa förhållanden måste jag säga...såhär nöjd va hon efter😂


Stöka nere i vattnet...

Klart mamma va värd ett glas vin och efterätt😂😂haha dör, hon e för skön asso. Ni skulle sett hennes min när servitrisen sa att de fanns unlimited amount of tapas till kl 19😂 haha barn på julafton. Aldrig sett mamma så lycklig lol😂 

Adios

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

The Jo

hey guys it's the Jo, I'm 18 år and svår. I likes party, ma bitches, träna gym och spela golf och sen mer party, samt blått

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela